Monday, February 16, 2009

AKHIRNYA SEMPURNA...

Tanggal 15 february 2009.. aku berhadapan dengan situasi dimana hampir luluh jantung ku menatikan saat cemas itu... tpi ape pon ianya telah selamat dioperate.... huh... ingin ku ceritakan disini sat cemas itu...ianya bermula pada jam 8.15pm .. operation yang ketika itu memakan masa selama hampir 45 minit.. aku bergitu cemas dikala itu menantikan kepuusan operation terbabit samaada ianya masih boleh diselamatkan atau tidak... di dalam benak fikiran ku terngiang2 suara2 yang menyatakan..."bolehkan ianya kembali pulih seperti sedia kala? "......."adakah ai akan cacat selamanya2?"......"adakah ia......? argghhhhhh...tidakkk..... tidak dpt ku bayang kan bila ianya btoi2 terjadi.. tidak.... aku xkan maafkan diri ku jika ianya benar2 terjadi.. kerana semua nya salah ku.... maafkan aku.. tak terniat dihatiku menyakitimu syg ku... ampunkan aku.... jika kau mampu kembali seperti sediakala.. kuberjnji akan menjaga mu seprti menatang minyak yang penuh... akan ku sygangi mu seperti ku menyayangi diriku sendiri.. akan ku luangkan amsa untuk mu agar kau xsunyi lagi.. dan... akan ku... ah... tidak sanggup lagi ku hadapi hari2 depan tanpamu sygku.... aku sunyi tnpa mu.. hidup ku bagai tiada erti... sayang... kembali pulih syg.. kembali pada ku syg.. kuat kan semangat mu syg.... hmmmmm

tepat jam 9pm operation selamat dijalankan.... aku diberitahu segala sudah pulih seperti sedia kala.. ya allah..tuhan saja yang tahu betapa aku gembira mendengar berita itu... huh.. allah mendengar doa dan rintihan ku... terima kasih tuhan... terima kasih pada mama juga kerana memahami keaadan ku tika itu... hmmmm

syg... kau sudah pulih.... bukan kan lah mata mu... agar kau dan aku dapat lagi saling melihat dan bertentangan mata... syg... xsabar rasa hati ini.. kau buat ku hilang arah tujuan... syg... terima kasih kerana semangat mu tiggi... dgn pantas aku rangkul badan nya dan.....

dann....


dann...
aku simpan didalam beg lalu ku hulurkan RM 600 pada brother yg dah rela hati operate lappy kesayangan ku ini... lu mmg hebat bro.. tpi masak gak la lame aku tunggu ko repair kan

hahaha... jom sayang kita balik.... system ku ni byk lgi yg xsiap... ko ni... jom cepat balik keje byk ni nk buat... jom jom... isk....

ni la picca lappy ku yg terbaru... LCD nya kembali segak bergaya... kini dah siap ade WC lgi.. wakaka... nnt lain kali ble la PM aku nk WC ek...



AKHIRNYA SEMPURNA... NGEH NGEH NGEH.....

TPI APE PON SYUKUR PADA NYA... HUH~

3 comments:

apisz said...

BERSYUKUR itu penting.. =)

ieykin baik said...

siyes suspen
wakakaka :]

nawaituikhlas said...

Rasa mcm nak lempang jek sape yg tulis citer ni...uwaaaaaaaaaa...aku tertipu..penat aku beremosi pd awal ctr..etoi jhtttt....uwaaaaa..dush!! dush!! dush!! kat etoi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 - Born With Nothing | Death With Everything - is proudly copied by herself..hahaha :D
Visit her at Friendster and also Myspace