Friday, July 31, 2009

AMPUNKAN AKU.....kerana diriku bukan yg DULU



Buat seseorang dalam hidupku...

tiada kata selain maaf dan terima kasih..

sudah memberi erti di hidupku yang sempit ini..

aku harus pergi...

bukan meninggalkan mu cuma terlepas dari mu..

jika kamu yakin kepada ku...

maka ini adalah cara yang terbaik untuk kita lalui....

ku mengerti perit hatimu.... bergitu jua diriku..

tetapi hanya kata ini dapat ku "hidang" kan buat mu....

AMPUNKAN aku.........

Saturday, July 25, 2009

sayang


"Setiap apa yg dimiliki sudah tentu disayangi..tetapi setiap apa yg disayangi belum tentu dimiliki..."

Wednesday, July 22, 2009

PASRAH SAJA.. ITU JAWAPANKU..


aku diajukan sebuah persoalan hari ini.......

SESEORANG : "ape ko akan buat andai orang yang ko sayang tetibe je pergi tinggal kan ko.... ape ko akan buat...? ko sedey tak...?"

WAHAI SAHABAT.. INI LAH MUNGKIN JAWABAN KU....

jika seseorang itu hadir dalam hidup ku dan menjadi sebahagian dari daripadaku tapi atas sebab2 tertentu dia terpaksa pergi..memang aku sedey cuma aku xboleh terlalu sedey.. aku harus terima la kenyataan tu kerana sekurang-kurangnya sebelum ini dia pernah membahagiakan dan menyayangiku.... aku pernah menyayangi seseorang sepenuh jiwa raga ku tetapi aku sedar segalanya tiada makna kerana dia juga insan biasa..tiada yang lebih dari ku untuk aku meletakkan nya di tempat teratas.. dan sekiranya ini terjadi lagi makanya aku redha...

jawaban ini aku petik dari filem "syurga cinta" kerana soalan DIA tu same macam soalan dalam filem tu....

Tuesday, July 21, 2009

khas untuk temanku..bersabar lah....


Teman,



sakit itu perit.

Kerut dahi tidak akan memaknakan apa-apa.


Justeru,

nikmati saja kesakitan itu dengan hati berbunga.


Pasti,

akan Tuhan balasi ia dengan pahala.

Tiada Hidup Dalam Mimpi



Ada sesetangah perkara dalam hidup ini,

kita impikan ianya berlaku hanya dalam mimpi sahaja.


Biar ia terus dalam mimpi dan tidak menjadi realiti.




Ya, adakalanya kita mahu memeluk dirinya,

tetapi hanya dalam mimpi yang tidak akan berakhir.



Ironi sekali itu tidak akan berlaku.


Hidup kita menginjak realiti.


Tiada Hidup Dalam Mimpi


haiya... CAN'T SLEEP lorh.....tt


huhuhu~.. its 3AM already maaaa....


y.....????



y.....????



y my mate not ngantuk2 yet haaaA????



y....???


huhuhU~?





but nasib baik aku ade idea.. hahha... nak tau ape idea nyer ???? hehe



jeng jeng jeng,......



aku tenung aku nyer screen saver..... korg caye x?



hehe true lorh.... its sangat2 calm..... siyesly....


aku rase calm sgt.... n now aku dah mule nntuk... but aku update blog jap...



hehe dah abis ni.. aku nk smbung tgk bubble balik... huhu~ best.. try la.. hehe....



ni serba sedikit picca nyer.... tgk la.cheer kan... hehe