Tuesday, August 25, 2009

adakah aku patut marah atau biarkan aje die ckp cmtu?

EN.X : salam
EN.X : wat pe tu
EN.X : tdo je ke
•—•GABAN•—• : org tgh keje k
•—•GABAN•—• :
•—•GABAN•—• : wasalam
EN.X : amboi sombong nye...
EN.X : x pe r
•—•GABAN•—• : bukan smbong la
•—•GABAN•—• :
•—•GABAN•—• : org tgh panas ni
•—•GABAN•—• : cri slip gaji xjumpe
•—•GABAN•—• :
•—•GABAN•—• : panas ni
EN.X : apasal plak nak panas2
•—•GABAN•—• :
EN.X : keje dok dlm air con pun panas ke
•—•GABAN•—• : huiihh.....
•—•GABAN•—• : panas
•—•GABAN•—• : mane lak xpanas
•—•GABAN•—• : jdi cmni
•—•GABAN•—• : dok kt kutub pon panas ooo
EN.X : pasal apa plak panaas
•—•GABAN•—• : ye la
•—•GABAN•—• : panas la
•—•GABAN•—• : cri slip gaji xjumpe2
•—•GABAN•—• : mane tah lgi nyer
•—•GABAN•—• :
•—•GABAN•—• : dah peloh2 dah ni
EN.X : gaji dah abis baru nak heboh cari slip gaji
•—•GABAN•—• : abg ni org tgh panas
•—•GABAN•—• : lgi mau kasi org panas kan
•—•GABAN•—• : xkesah la gaji dah abis ke blom pon
EN.X : tu la org melayu
EN.X : abis madu sepah di buang
EN.X : bila nak pakai balik sepah tu
EN.X : mula la terhegeh2 cari
EN.X :
•—•GABAN•—• : thanx la ek atas kritikan
•—•GABAN•—• : sesungguh nya kita sama melayu mmg cmni
•—•GABAN•—• : kan
•—•GABAN•—• : sekurang2 nya abg pon masih melayu kan
•—•GABAN•—• : adat la melayu kan
•—•GABAN•—• : asal org tu dalam susah kite tujah kan?
•—•GABAN•—• : k la
•—•GABAN•—• : salam
EN.X : tu la org melayu...
EN.X : x leh di kritik
EN.X : kritik sikit ambik hati
•—•GABAN•—• :
•—•GABAN•—• : sedar lah wahai melayu
EN.X : cepat2 la sedar wahai org melayu
EN.X : nasib baik la abg ni org jawa
•—•GABAN•—• : maaf kate kalau xtau ape erti melayu jgn mengata kaum ku melayu...... anda sedang menjolok sarang tebuan.. xkesah ape bagsa dan kaum anda.. jika xtau nk jaga hati org dan xtahu nk bercakap pada masa yg tepat maka anda masih lgi bukan sape2 untuk berkata
•—•GABAN•—• : assalamualaikum
•—•GABAN•—• : jgn tmbah dosa saya
•—•GABAN•—• : maaf saya hormat abg sebagai abg
EN.X : marah nampak...
•—•GABAN•—• : maka tolong berhenti
EN.X : gurau2 pun x bleh
•—•GABAN•—• : sebelum sye mkin xsuke
•—•GABAN•—• : ok
•—•GABAN•—• : gurau ade batas
EN.X : dulu x de la plak mcm ni..
•—•GABAN•—• : hidup jgn ingt diri sendiri
•—•GABAN•—• : salam
•—•GABAN•—• : hahah
•—•GABAN•—• : org gile je nk senyum sentiasa
•—•GABAN•—• : salam
EN.X : ok la
EN.X : sorry...
EN.X : wsalam

Sunday, August 23, 2009

persoalan dan jawaban


klik untuk besar kan image

Thursday, August 20, 2009

ke-SEDAR-an yang digamik semula







puisi membawa segala apa yang ada dalam hati ku ini namum aku gagal bekarya dengan hasil ciptaan sendiri..
tpi berkongsi sebegini sudah cukup bagi aku untuk memberi kesedaran kepada semua...

ini mampu menyedarkan aku.. maka aku harap kita juga mampu nampak....

Tuesday, August 18, 2009

luka pija - WebLagu.Com - Web Download Lagu Mp3 & Video Free

luka pija - WebLagu.Com - Web Download Lagu Mp3 & Video Free

Shared via AddThis

Monday, August 17, 2009

Lepak Santai @PD - kek besday


ni la die cup cake besday aku n amim dari syiera and Sue........ tQ adik2 ku... hehe

~** ni semperna lepak santai @ pD.. gmbar lain blom upload.. nnt aupload esok.. malam ni nntuk dah..**~ 

tata.....

aku dah tak mengidam lgi.. hehe


aritu ntah kenape aku sgt2 mengidam untuk makan.....:~

  1. teh ais 3 layer
  2. putu perak
  3. roti tisu rainbow

hehe ... ni aku nk kasi tayang kt korg.... aku dah berjaya memenuhkan ketak aku dengan semua idaman aku ini sebelum hadir nya puasa....atleast xde la kempunan.. wakakak.... enjoy~

Friday, August 14, 2009

HIDUP KITA - The Official


KEMANAKAH PERGINYA,
TEMAN-TEMAN SETIA?
SUKA DUKA,GELAK KETAWA,
TIADA LAGI BERNYAWA.


OH!YANG TINNGAL,
HANYA SISA HIDUP REMAJA.
MEMBAWA KITA KEDUNIA YANG NYATA.
TAK KU KESALI,
APA YANG KU LALUI.
TEGUH DIBALUT MEMORI.


BERSAMA MENEMPUH SEGALANYA.
BERGANDING SENTIASA.
MENUJU PUNCAK HIDUP KITA
YANG TELAH DIBINA.


KEMANAKAH PERGINYA,
TEMAN-TEMAN SETIA?
SUKA DUKA,GELAK KETAWA,
TIADA LAGI BERNYAWA.


OH!KENANGAN BERSAMA
HANYA TINGGAL DI MINDA.
MENJADI PEGANGAN HIDUP YANG PENUH MAKNA.
BAWA KEMBALI YANG TELAH DISEMADI,
TAK USAH LAGI BERMIMPI.
DAN KITA KAN BERSAMA SEMULA.


KEMBALIKAN CAHAYA,
NYAWAKAN SEMULA IMPIAN YANG TELAH DIBINA

Melaka GH out of control H1N1

HI, MELAKA PEOPLE! DON'T GO TO THE GENERAL HOSPITAL AS H1N1 IS OUT OFCONTROL THERE. WARDS ARE FULL. DON'T VISIT. DON'T GO FOR CONSULTATIONUNLESS NECESSARY. IF MILD COUGH AND FLU, STAY AT HOME ONCE TREATED ATCLINICS. WARNING FROM MY UNCLE WHO IS PART TIME DR IN GH. THIS IS NOTFUNNY. I PRAY THAT THE KIND DOCTORS AND NURSES WILL BE SAFE AND HEALTHYDESPITE THE EXPOSURE.VERY SERIOUS NOW !

Please forward to your friends and family living in Melaka


Wednesday, August 12, 2009

SABAR LAH WAHAI SAHABAT KU (PART 3)

saidatul_etoi (10:49:21 PM): salam AF :
AF (10:49:39 PM): WASALAM
saidatul_etoi (10:50:02 PM): pekabo?
saidatul_etoi (10:50:09 PM): pekabo mike?
AF (10:50:32 PM): aku mcm ni lah baru pasmkn ubat..untuk sambung nyawa
saidatul_etoi (10:51:10 PM): AF :d
saidatul_etoi (10:51:16 PM): argy kim salam
saidatul_etoi (10:51:23 PM): abg kodok
saidatul_etoi (10:51:26 PM): nurul
AF (10:51:29 PM): wasalam.....
saidatul_etoi (10:51:33 PM): hmm ramai gak la
saidatul_etoi (10:51:38 PM): aku lupe name
saidatul_etoi (10:51:43 PM): dorg kim salam ko
AF (10:51:57 PM): aku sedih lah aku sebak gile..
AF (10:52:16 PM): aku lau masuk room pun tak tahu aku nak wat pe just duk tepi tgk je..
AF (10:52:26 PM): nape nasib aku mcm ni ye?
AF (10:52:41 PM): hari dah nk dekat puase..
AF (10:52:55 PM): entah sempat tak aku nak raya tahun ni....
saidatul_etoi (10:53:21 PM): AF
saidatul_etoi (10:53:25 PM): insyallah
saidatul_etoi (10:54:03 PM): AF
AF (10:54:05 PM): entah lah toi...
saidatul_etoi (10:54:09 PM): ko xnak balik ke?
saidatul_etoi (10:54:14 PM): balik nk:d
saidatul_etoi (10:54:21 PM): semua nk jumpe ko
saidatul_etoi (10:54:22 PM): hmmm
saidatul_etoi (10:54:49 PM): hmmm ape lak xsempat AF
saidatul_etoi (10:54:51 PM): insyallah
saidatul_etoi (10:54:53 PM): sempat punyer
AF (10:54:54 PM): aku terus terang aku ckp..aku bukan mintak simpati ngan korang..just aku nak mintak maaf aku takut ape2 jadi kat aku nnt
saidatul_etoi (10:55:28 PM): eh ko jg salah faham AF
saidatul_etoi (10:55:35 PM): aku faham
saidatul_etoi (10:55:47 PM): aku pon bukan menabur simpati pada ko
saidatul_etoi (10:55:52 PM): cume aku sebagai kawan
saidatul_etoi (10:56:03 PM): aku rasa aku perlu buat begini
saidatul_etoi (10:56:06 PM): maaf
saidatul_etoi (10:56:11 PM): pasal salah
saidatul_etoi (10:56:17 PM): ko xde salah pape pon AF
saidatul_etoi (10:56:29 PM): aku rasa kawan2 yg lain juga beranggapan mcm tu
saidatul_etoi (10:56:35 PM): semua syg kan ko
saidatul_etoi (10:56:47 PM): xtimbul soal hanya sekadar simpati atau xpe
AF (10:57:19 PM): entah lah toi...aku dah tak de kehidupan dah skung...aku just leh tggu jee
saidatul_etoi (10:57:27 PM): AF
saidatul_etoi (10:57:31 PM): aku bertanya ble?
saidatul_etoi (10:57:43 PM): sejauh mana sebenarnya tahap kesihatan ko?
saidatul_etoi (10:57:46 PM): aku risau
saidatul_etoi (10:57:56 PM): tpi aku rasa
saidatul_etoi (10:58:03 PM): walau macam mana pon tahap nya
saidatul_etoi (10:58:07 PM): ko kne kuat AF
saidatul_etoi (10:58:11 PM): ko xble lemah cmni
saidatul_etoi (10:58:16 PM): nnt makan diri ko
saidatul_etoi (10:58:33 PM): pada aku
saidatul_etoi (10:58:39 PM): kata2 org dulu tu betul...
saidatul_etoi (10:58:48 PM): selagi nyawa dikandung badan.....
saidatul_etoi (10:59:06 PM): ko xble menyerah cmtu je AF
saidatul_etoi (10:59:11 PM): mksud aku
saidatul_etoi (10:59:17 PM): ko kne semangat
saidatul_etoi (10:59:34 PM): ini takdir hidup ko.. jadi ko la yg kene mencorakkannyer
saidatul_etoi (10:59:48 PM): aku faham ko masih xble nk terima semua ni kan
saidatul_etoi (11:00:01 PM): aku pon dpt byg kan jika disituasi ko
saidatul_etoi (11:00:09 PM): aku juga mungkin bat perkara sama...
saidatul_etoi (11:00:11 PM): cuma...
saidatul_etoi (11:00:20 PM): x ke ko akan rasa rugi nnt?
AF (11:00:29 PM): aku muda lagi..aku sehat..kenpa..jdi mcm ni??
AF (11:00:33 PM): kenapa?
saidatul_etoi (11:00:39 PM): AF
saidatul_etoi (11:00:42 PM): mengucap AF
saidatul_etoi (11:00:44 PM): mengucap
AF (11:00:45 PM): aku rasa tuhan tak adil..tak adil sgt
saidatul_etoi (11:00:50 PM): AF
saidatul_etoi (11:00:54 PM): istigfar AF
saidatul_etoi (11:01:08 PM): jgn persoal kan apa yg diberi kepada kita AF
saidatul_etoi (11:01:13 PM): istigfar
saidatul_etoi (11:01:16 PM): sabar AF
saidatul_etoi (11:01:18 PM): sabar
AF (11:01:19 PM): kenapa perlu aku kenpa?
saidatul_etoi (11:01:30 PM): sabar la AF
saidatul_etoi (11:01:35 PM): itu ujian untuk ko
saidatul_etoi (11:01:47 PM): insyallah ada ganjaran nya disana nnt AF
saidatul_etoi (11:01:51 PM): sabar la AF
saidatul_etoi (11:02:15 PM): kalau bukan dgn cara yg begini kita semua akn pergi kan AF
saidatul_etoi (11:02:20 PM): sabar la AF ...
saidatul_etoi (11:02:26 PM): tuhan bukan xadil
saidatul_etoi (11:02:30 PM): tpi tuhan syg kan ko
saidatul_etoi (11:02:40 PM): jgn persoal kan begitu AF
AF (11:03:06 PM): tiap2 hari aku nagis.....aku dah tak kuat lgi.....aku dah tak aDE AIR MATA LGI SKUNG NI....
saidatul_etoi (11:03:42 PM): AF ...
AF (11:03:49 PM): PERMULAAN ALAM BARU AKU AKAN MULA BILA2 MASA JE........
saidatul_etoi (11:04:00 PM): banyak kan la bersujud pada Nya AF
saidatul_etoi (11:04:01 PM): AF
saidatul_etoi (11:04:07 PM): hati ko xtenang AF
saidatul_etoi (11:04:11 PM): aku faham
saidatul_etoi (11:04:20 PM): ko jgn salah kan allah AF
AF (11:04:48 PM): aku sedih lah...nape nasib aku mcm ni??
saidatul_etoi (11:05:47 PM): AF .... ko ingt x 1st time kite jumpe :d
saidatul_etoi (11:05:56 PM): masa tu aku amik ko kite nk gi mane ek?
saidatul_etoi (11:06:05 PM): gi opis aku kan :D
saidatul_etoi (11:06:21 PM): tolong aku angkut barang ek aku nk tukau opis kan =))
saidatul_etoi (11:06:28 PM): cam pencuri kita time tu
saidatul_etoi (11:06:30 PM): kan....
AF (11:06:51 PM): toi plz lah jng ingat benda tu semua..aku sedih..aku tak dapt lupa.tu semua..
AF (11:06:59 PM): toi ape aku patut buat/
AF (11:07:05 PM): aku tak nak mati
saidatul_etoi (11:07:37 PM): sabar la AF
saidatul_etoi (11:07:51 PM): ko xkan mati
saidatul_etoi (11:07:54 PM): insyallah
saidatul_etoi (11:08:01 PM): tpi ko kne la kuat semnagta
saidatul_etoi (11:08:07 PM): ko kne la bangun dan lawan
saidatul_etoi (11:08:12 PM): jgn mengalah macam ni
AF (11:08:22 PM): ko leh jamin aku aku tak mati
saidatul_etoi (11:08:25 PM): ko masih ade masa lgi kan..
AF (11:08:32 PM): aku dah byk baca
saidatul_etoi (11:08:57 PM): ajal maut di tangan tuhan AF tpi kite sebagai hambar perlu sedar...
AF (11:09:02 PM): 99.9% penyakit yg aku hadapi ni..semua nye mati...
AF (11:09:07 PM): so aku pun same kan?
saidatul_etoi (11:09:21 PM): aku rasa x
saidatul_etoi (11:09:35 PM): sbb mungkin allah letakkan ko diakalnagn yg 0.01% tu
saidatul_etoi (11:09:39 PM): mana tahu kan?
saidatul_etoi (11:09:47 PM): tpi klu ko terus mcm ni
saidatul_etoi (11:09:59 PM): mmg la ko akan tergolong dalam golongan yg 99.9% tu
saidatul_etoi (11:10:10 PM): ko xcube lawan penyakit dan juga perasaaan ko
saidatul_etoi (11:10:14 PM): AF .. aku rayu AF
AF (11:10:17 PM): aku tak leh terima lah toi..
saidatul_etoi (11:10:22 PM): kuatkan la semangat ko AF
saidatul_etoi (11:10:26 PM): tolong la AF ...
saidatul_etoi (11:10:36 PM): ko kne blajar terima AF
saidatul_etoi (11:10:40 PM): mmg perkara ni perit tuk ko
saidatul_etoi (11:10:52 PM): tpi nila hakikat nya
saidatul_etoi (11:11:09 PM): ALLAH dah tentukan setiap manusia punya jalan yg berbeza cuma
saidatul_etoi (11:11:11 PM): untung nya ko
saidatul_etoi (11:11:15 PM): ko tahu apa sakit ko
saidatul_etoi (11:11:23 PM): ko tahu ape akan jadi yg ke depan
saidatul_etoi (11:11:28 PM): AF maaf aku ckp fa
saidatul_etoi (11:11:33 PM): ko kne terima....
saidatul_etoi (11:11:37 PM): ini ketentuannya
saidatul_etoi (11:12:10 PM): berdoa dan tawakal
saidatul_etoi (11:12:18 PM): insyallah allah tu maha mendengar AF
saidatul_etoi (11:12:25 PM): allah xkejam
saidatul_etoi (11:12:28 PM): insyallah
saidatul_etoi (11:12:59 PM): kite mmg diharuskan takut pada kematian....tpi kematian itu kita tidak boleh elak...
AF (11:13:05 PM): sorry lah aku buat ko fikir same ape yg aku hadapi ni...ape2 pun tq..aku tak nak ko fikir pasal aku k..
saidatul_etoi (11:13:08 PM): tpi penyakit yg akan menyebab kan kematian itu
saidatul_etoi (11:13:12 PM): kita boleh lawan kan
saidatul_etoi (11:13:31 PM): AF
saidatul_etoi (11:13:36 PM): AF
saidatul_etoi (11:13:38 PM): AF
saidatul_etoi (11:13:40 PM): jawab aku AF
saidatul_etoi (11:13:46 PM): AF
saidatul_etoi (11:13:55 PM): sape aku pada ko?
saidatul_etoi (11:14:11 PM): aku ni siapa pada ko?
saidatul_etoi (11:14:14 PM): tolong jawab
saidatul_etoi (11:14:38 PM): ko xnak jawab xpe.. biar aku jawab...
saidatul_etoi (11:14:55 PM): AKU ANGGAP KO SAHABAT AKU DUNIA AKHIRAT AF
saidatul_etoi (11:15:03 PM): maka nya masalah ko adalah masalah aku
AF (11:15:14 PM): tapi aku tak nak korang sedih pasal aku..
saidatul_etoi (11:15:29 PM): ni bukan soal sedih atau tidak....
saidatul_etoi (11:15:57 PM): sedih aku sbb aku xmampu pulih kan ko sedih aku sbb aku xdpt nk bangkit kan ko.. sedih aku sbb aku xmampu berada dekat dengn ko
saidatul_etoi (11:16:06 PM): ko xsalah pape pada aku.. lagsung xsalah...
saidatul_etoi (11:16:20 PM): kalau ko btoi xnak kami sedey
saidatul_etoi (11:16:22 PM): bangun la AF
saidatul_etoi (11:16:34 PM): aku rindu ko AF ,,,
saidatul_etoi (11:16:42 PM): aku xde kawan nk luahkan ape yg aku rasa.. ko selalu dgr pasal hal itu ...sape nak bantai si ejal tu kalau ko camni? ko kate ko nak jaga aku...
saidatul_etoi (11:17:11 PM): ko tau x
saidatul_etoi (11:17:47 PM): melarikan diri
saidatul_etoi (11:17:57 PM): cm ni lgi buat org yg syg kan ko sedey
saidatul_etoi (11:18:08 PM): sbb kami xdpt bantu ko dikala ko lemah mcm ni
saidatul_etoi (11:18:16 PM): jgn la lari lgi AF ,,,
saidatul_etoi (11:18:19 PM): balik la....
AF (11:18:19 PM): aku tak cukup kuat toi..
AF (11:18:24 PM): aku dah cuba..
saidatul_etoi (11:18:28 PM): aku tau ko mampu
saidatul_etoi (11:18:31 PM): belum
saidatul_etoi (11:18:38 PM): ko belum cuba betul...
saidatul_etoi (11:18:48 PM): dalam cuba ko masih ada ragu dan takut
saidatul_etoi (11:18:51 PM): tu sbb ko xble
saidatul_etoi (11:18:55 PM): lwan AF lawan
saidatul_etoi (11:19:04 PM): xde sape lgi yg boleh tolong ko selain diri ko sendiri
saidatul_etoi (11:19:06 PM): xde.....
saidatul_etoi (11:19:15 PM): aku hanya boleh berceloteh cmni
saidatul_etoi (11:19:22 PM): tpi hakikat ko yg perlu kuat
saidatul_etoi (11:19:27 PM): dan aku tau ko mampu
saidatul_etoi (11:19:32 PM): ingt ni
AF (11:19:35 PM): toi kple aku sakit ni...aku nak baring jup..ape2 pun tq k
AF (11:19:42 PM): aku sakit sgt ni
saidatul_etoi (11:19:45 PM): allah xkan uji manusia tu kalau bukan pada tahap kemampuan nya
saidatul_etoi (11:19:52 PM): ok ok
saidatul_etoi (11:19:55 PM): maaf ek
AF (11:20:06 PM): ape2 pun nt aku msg ko
saidatul_etoi (11:20:11 PM): ok
saidatul_etoi (11:20:14 PM): jaga diri k
AF (11:20:17 PM): tq k..
saidatul_etoi (11:20:18 PM): jnji ngn aku k
AF (11:20:19 PM): salam
saidatul_etoi (11:20:19 PM): ok
saidatul_etoi (11:20:21 PM): salam
saidatul_etoi (11:20:26 PM): wasalam
AF (11:20:36 PM): doa kan aku masih bernafas utk hari esok k
saidatul_etoi (11:20:45 PM): sentiasa AF sentiasa
saidatul_etoi (11:20:59 PM): xpernah lekang dari mulut dan hati aku mendoakan ko
saidatul_etoi (11:21:10 PM): segala yg terbaik tuk ko AF
saidatul_etoi (11:21:13 PM): rehat la k

nota kaki - terima kasih semua



the official - terima kasih semua

saat ku terjaga terduduk merenungnya senyuman tercipta
dan sudah ditawan segala cabaran segaa dugaan
Dan sudah dirasa sudah dibina impian kita
Di puncak dunia disini kita akhirnya sampai jua
Tapi semua hanyalah sementara.. sementara
Tiada yang kekal selamanya... selamanya

Terima kasih semua
Syukur ku pada yg Esa
Kerna ku masih berdiri
Sendiri untuk diri ini

Telah ku katakan semua
Telah ku tunaikan semua
Tibanya masa untuk ku
Bersama diri ku.. untuk diri ku
Terima kasih semua
Keatas segala warna
Syukur ku pada yang Esa
Keatas semua saat bersama

Telah ku korbankan semua
Kuberikan segalanya
Dan kini tiba masa nya
Untuk kita... Berpisah

SABAR LAH SABAHAT KU~ PART 2

hari ni pula...sedng aku khusyuk nk wat keje yg xsiap gi opis tdi... kedengaran ada org BUZZ ym aku..... bermula la sekali lagi peperangna emosi ku ini...


AF(10:08:20 PM): salam bz kew??
AF(10:10:03 PM): sorry lah kacau ko...
AF(10:10:06 PM): bz ye...
AF(10:10:17 PM): k lah see u soon
saidatul_etoi (10:10:27 PM): AF
saidatul_etoi (10:10:29 PM): AF
saidatul_etoi (10:10:33 PM): sorry aku bz skit
saidatul_etoi (10:10:34 PM): tdi
saidatul_etoi (10:10:35 PM): faaa
saidatul_etoi (10:10:37 PM): sorry
saidatul_etoi (10:10:38 PM): :((
AF(10:10:47 PM): tak de ape lah.....
AF(10:10:56 PM): aku paham lah...
saidatul_etoi (10:10:59 PM): ai AF :d
saidatul_etoi (10:11:04 PM): watpe tu :->
saidatul_etoi (10:11:07 PM): huhU~
saidatul_etoi (10:11:14 PM): klu ko ade sini aku dah ajak ko kuar makan dah
saidatul_etoi (10:11:17 PM): aku blom makan
saidatul_etoi (10:11:18 PM): :(
saidatul_etoi (10:11:19 PM): lapa
saidatul_etoi (10:11:20 PM): :
AF(10:11:39 PM): aku ngah tgk ape yg perlu aku wat seblum mati...[-(
saidatul_etoi (10:11:54 PM): AF....:-w
saidatul_etoi (10:11:59 PM): kan aku dah kate...
saidatul_etoi (10:12:02 PM): [-(
saidatul_etoi (10:12:05 PM): hmmm ok ok
saidatul_etoi (10:12:11 PM): ape yg ko dpt?
AF(10:12:41 PM): emmm byak kan bertaubat n ingat tuhan lah...
AF(10:12:44 PM): emmm
AF(10:12:50 PM): mcm bisa lah
AF(10:13:03 PM): aku mmg tol2 dah give up la...
saidatul_etoi (10:13:20 PM): mmg ko xnak cube cara lain utk nk sembuhkan ke AF
saidatul_etoi (10:13:23 PM): :
saidatul_etoi (10:13:33 PM): kan masih ade chance walaupon 50
saidatul_etoi (10:13:36 PM): kan :
saidatul_etoi (10:13:40 PM): aku tnyer je
AF(10:13:47 PM): yup...
saidatul_etoi (10:13:49 PM): kot kot2 ko cube dlu :
saidatul_etoi (10:14:01 PM): atleast ko mencube kan :
saidatul_etoi (10:14:05 PM): tu pndangan aku
saidatul_etoi (10:14:13 PM): ajal maut ditangan allah AF
AF(10:14:13 PM): tapi aku skung tak leh terima kenyataan lah...
AF(10:14:23 PM): aku tertekan sgt
saidatul_etoi (10:14:30 PM): ko yg beriya2 ni tau2 esok lusa ade mukjizat nyer elok lak dah
saidatul_etoi (10:14:33 PM): aku lak yg pgi
saidatul_etoi (10:14:34 PM): [-(
AF(10:14:42 PM): aku rasa baik aku biar kan n terus mcm ni
saidatul_etoi (10:14:49 PM): aku paham AF
saidatul_etoi (10:14:54 PM): sape yg ble terima kenyataan ni
saidatul_etoi (10:14:59 PM): elok2 sehat mude lagi
saidatul_etoi (10:15:02 PM): tau2 jdi cmni
saidatul_etoi (10:15:04 PM): mmg la AF
saidatul_etoi (10:15:14 PM): tu bahagian ko
saidatul_etoi (10:15:19 PM): dugaan utk ko
saidatul_etoi (10:15:24 PM): tpi aku nmpak
saidatul_etoi (10:15:31 PM): ko dah menyerah sebelum berlawan
saidatul_etoi (10:15:38 PM): tuhan tu uji kita ade had nyer
saidatul_etoi (10:15:46 PM): ko xble menyerah camtu je
saidatul_etoi (10:15:58 PM): kalau ko hanya menyerah je dosa pon dpt tau
AF(10:16:02 PM): tadi aku tgk blog ko..korang ade wat lepak Santai kan??KAT PD??
saidatul_etoi (10:16:04 PM): sbb ko xberjuang
AF(10:16:09 PM): SEBAK AKU WEI.....
AF(10:16:16 PM): SEBAK GILE NI...
saidatul_etoi (10:16:21 PM): AF:(
AF(10:16:23 PM): :((
saidatul_etoi (10:16:32 PM): aku mintak maaf aku xinvite ko
saidatul_etoi (10:16:36 PM): tpi haikat nyer
saidatul_etoi (10:16:40 PM): tu utk semua kite2
saidatul_etoi (10:16:45 PM): mmg aku harap korg dpt join
saidatul_etoi (10:16:53 PM): tu sbb aku xde invite personaly
saidatul_etoi (10:17:02 PM): meh la AF join kite meh :
saidatul_etoi (10:17:08 PM): aku paham ape ko rasa
saidatul_etoi (10:17:17 PM): dengan kadan ko ngn budak room n sakit ko
saidatul_etoi (10:17:23 PM): tpi xsalah ko lupe kan kejap
saidatul_etoi (10:17:30 PM): sbb ramai lgi yg lain yg syg kan ko
saidatul_etoi (10:17:37 PM): maaf ek ku cite perkara ni ngn amim
saidatul_etoi (10:17:44 PM): kami sedey gile
saidatul_etoi (10:17:48 PM): ingt la bro
saidatul_etoi (10:17:51 PM): kami syg kan ko
saidatul_etoi (10:18:00 PM): xkesah la org nk ckp ape ngn ko
saidatul_etoi (10:18:02 PM): :(
AF(10:18:31 PM): TAK pe aku cuma rasa..entah dapat tak aku jumpa korang lagi
AF(10:18:53 PM): aku inagt aku tak nak cite nagan korang semua..
AF(10:19:13 PM): tpai entah mybe aku patut mintak maaf dlu kat korg kan?
saidatul_etoi (10:19:36 PM): kalau la ko tahu
saidatul_etoi (10:19:50 PM): betapa alu rasa kosong n pelik n rindu kt ko AF
saidatul_etoi (10:19:53 PM): ko ilang camtu je
saidatul_etoi (10:20:06 PM): aku hilang kawan nk ajak kuar nk cite sedey aku n ngadu2
saidatul_etoi (10:20:16 PM): mmg la ko kne muncul balik
saidatul_etoi (10:20:26 PM): sbb kalau ko hialgn trus aku mmg xkan maafkan ko
AF(10:20:26 PM): syes aku ckap toi lau ko tgk aku skung aku dah tak mcm ko jumpa aku dlu...
saidatul_etoi (10:20:28 PM): :((
AF(10:20:36 PM): skung aku pendiam gle..
AF(10:20:46 PM): aku dah tak pandai berkawan..
saidatul_etoi (10:21:12 PM): ko jgn camtu AF
saidatul_etoi (10:21:23 PM): ok skrg ni aku akan berterus terang ngn ko
saidatul_etoi (10:21:36 PM): ko ckp ko xmau cube kan cara lain utk perubatan kan
saidatul_etoi (10:21:46 PM): so.... ko nk diri ko akhir camtu je?
saidatul_etoi (10:21:50 PM): aku paham fa ko sedey
saidatul_etoi (10:21:54 PM): tpi ko kne lawan fa
saidatul_etoi (10:21:57 PM): sekurng2 nyer
saidatul_etoi (10:22:04 PM): ko tau bile n bagaimana jalan ko
saidatul_etoi (10:22:07 PM): cam kami ni
saidatul_etoi (10:22:12 PM): ntah esok lusa
saidatul_etoi (10:22:17 PM): tobat pon blom
saidatul_etoi (10:22:23 PM): tpi itu xjadi masalahnyer
saidatul_etoi (10:22:24 PM): masalahnyer
saidatul_etoi (10:22:29 PM): ko jdi pendiam
saidatul_etoi (10:22:36 PM): ko hialgn semua rkan2 ko
saidatul_etoi (10:22:45 PM): ko nk ke semua nyer berakhir camni?
saidatul_etoi (10:22:54 PM): AF pada aku biar kite pergi
saidatul_etoi (10:22:59 PM): membawa seribu kepuasan
saidatul_etoi (10:23:07 PM): ko buat ape yg ko rsa ko penah nk buat
saidatul_etoi (10:23:14 PM): ko berdamping dengan semua kwan2 ko
saidatul_etoi (10:23:40 PM): aku tahu payah utk ko berhadapan dengan semua ni
saidatul_etoi (10:23:44 PM): aku mmg hanya ble cko
saidatul_etoi (10:23:47 PM): yg tanggung nyer ko
saidatul_etoi (10:23:52 PM): tpi itu la pndangan aku
saidatul_etoi (10:23:59 PM): xkan la ko nk pergi dengan cara camni
saidatul_etoi (10:24:04 PM): sorg n sunyi?
saidatul_etoi (10:24:09 PM): pkir la AF
saidatul_etoi (10:24:13 PM): koa de kawan2
AF(10:24:21 PM): .aku faham ape yg ko nk ckap kan...skung ni aku cuma ingat mati jee...
saidatul_etoi (10:24:22 PM): ko ade family
saidatul_etoi (10:25:27 PM): kta mmg diharuskan mengingti mati
saidatul_etoi (10:25:31 PM): tpi xberarti
saidatul_etoi (10:25:39 PM): ko kne lupekan dunia ni
saidatul_etoi (10:25:49 PM): sabar la sahabat ku
saidatul_etoi (10:25:56 PM): dugaan allah ni tiak kita duga
saidatul_etoi (10:25:59 PM): :((
saidatul_etoi (10:26:08 PM): sabar la AF
saidatul_etoi (10:26:14 PM): byk2 istigfar ek
saidatul_etoi (10:26:30 PM): berdoa pada dia moga2 die permudah kan segala urusan AF
saidatul_etoi (10:26:31 PM): k
AF(10:26:35 PM): lau ko nak tahu...semlam aku mimpi...aku duduk kat bwah satu pokok besar..n sebelah aku tu sungai besar........n seberang sungai tu ade semua org yg pernah aku kenal...aku sedih..dia org hanye leh melambai jee masa tu.....ape semua tu toi??ape semua tu???
saidatul_etoi (10:26:37 PM): byk2 ingt allah
AF(10:27:56 PM): nnti tolong sampaikan salam aku kat amim k..n "BY"..aku pun tak tahu kabar berita diaorg.....
saidatul_etoi (10:27:58 PM): semua tu hanya mimpi barang kali AF.. otak ko sedang berkecamuk...
AF(10:28:12 PM): aku mtk maaf ngan "BY" byk2 ckp ngan dia..
saidatul_etoi (10:28:21 PM): insyallah
saidatul_etoi (10:28:28 PM): "BY" pon isnayallah ade nnt
saidatul_etoi (10:28:49 PM): AF
saidatul_etoi (10:28:53 PM): jom la jumpe kawan2 nk
saidatul_etoi (10:28:54 PM): :d
saidatul_etoi (10:28:58 PM): ek
saidatul_etoi (10:29:06 PM): ko dtg sekali ek :d
saidatul_etoi (10:29:12 PM): bila lgi nk lepak same lgi
saidatul_etoi (10:29:14 PM): aku rindu kt ko
saidatul_etoi (10:29:17 PM): semua rindu kt ko
saidatul_etoi (10:29:24 PM): persetan kan ape yg pernah terjadi ek
saidatul_etoi (10:29:27 PM): ek AF ek
AF(10:29:58 PM): aku tak janji..aku pun tak berapa sehat..kple aku pun selau sakit2
AF(10:30:14 PM): ubat jee lah tempat aku hilangkan rase sakit...
saidatul_etoi (10:30:24 PM): ko xnak balik ke AF?
saidatul_etoi (10:30:29 PM): mak ayah ko?
AF(10:30:41 PM): tak nak lah...aku rase tenang aku kat sini..
AF(10:30:49 PM): sbb tak sorang kenal aku
AF(10:31:02 PM): lau aku mati pun dia org tak leh sedih..
AF(10:31:11 PM): aku tak nak ko pun sedih k..
saidatul_etoi (10:32:00 PM): ko tau x
saidatul_etoi (10:32:07 PM): skrg ni aku ckp terus terang k
saidatul_etoi (10:32:16 PM): ko tau betapa hancur hati aku ni
saidatul_etoi (10:32:20 PM): bile tau ko sakit camni
saidatul_etoi (10:32:26 PM): n berperangai camni AF
saidatul_etoi (10:32:30 PM): aku paham ko terseksa
saidatul_etoi (10:32:41 PM): ko sakit tpi xberanti ko ble hukum kami camni
saidatul_etoi (10:32:42 PM): AF
saidatul_etoi (10:32:48 PM): kami yg sayang kan ko ni
saidatul_etoi (10:32:55 PM): mahu sentiasa ade dekat ngn ko AF
AF(10:33:01 PM): bodoh kan aku cite kat ko..lau aku terus senyap jee kan tak pe..
saidatul_etoi (10:33:01 PM): ingt la fa mak ayah ko AF
AF(10:33:08 PM): tapim aku perlu mintak maaf
AF(10:33:16 PM): tlg lah faham aku..
AF(10:33:21 PM): aku mi ntak maaf
saidatul_etoi (10:33:25 PM): aku xkan maafkan ko kalau ko berahsia ngn aku pasal hal ni
saidatul_etoi (10:33:34 PM): aku bersyukur ko
AF(10:33:36 PM): aku janji tak kang ganagu hidup korang lagi
saidatul_etoi (10:33:39 PM): AF
saidatul_etoi (10:33:41 PM): AF
saidatul_etoi (10:33:51 PM): maaf kan aku jika aku tersalah kata
saidatul_etoi (10:33:53 PM): AF............
saidatul_etoi (10:33:58 PM): ya allah AF
saidatul_etoi (10:34:06 PM): allahuakbar fakry
saidatul_etoi (10:34:10 PM): subhanallah
saidatul_etoi (10:34:12 PM): :((
saidatul_etoi (10:34:18 PM): ya allah AF
saidatul_etoi (10:34:22 PM): tolong la AF
saidatul_etoi (10:34:31 PM): ketahui lah ko xpenah ade dosa ngn aku
saidatul_etoi (10:34:42 PM): aku hrap ko kuat AF
saidatul_etoi (10:34:54 PM): jgn cepat mengalah AF
saidatul_etoi (10:35:03 PM): allah syg ko tu sbb allah uji ko camtu AF
saidatul_etoi (10:35:06 PM): tolong AF
saidatul_etoi (10:35:07 PM): kuat
saidatul_etoi (10:35:08 PM): kuat
saidatul_etoi (10:35:14 PM): aku tau ko ble lawan
saidatul_etoi (10:35:22 PM): ajal maut ditangan tuhan AF
saidatul_etoi (10:35:28 PM): sabar la sahabat ku sabar
saidatul_etoi (10:35:36 PM): AF aku mohon maaf AF
saidatul_etoi (10:35:39 PM): aku mohon maaf
saidatul_etoi (10:35:43 PM): ya allah...



kesilapan ketara yg aku lakukan.... aku memarahi org yg dalam ketakutan hanya kerana dia terlalu takut.... ya allah aku tiada daya untuk menenang kan nya.. bantu lah aku untuk membangkit kan kembali semangat nya........sesungguh nya terlalu ramai yg syg padanya.... aku tidak mahu dia mengakhiri semua nya ini dengan cara begini..bantu hambamu ini ya allah..

Tuesday, August 11, 2009

SABAR LAH SABAHAT KU~ PART1


telah beberapa hari aku tidak update blog ni kerana aku sendiri tidak tahu apa patut aku tuliskan apa patut aku luah kan apa patut aku kabarkan tentang hati ku ini...... sejak beberapa hari yang lepas fikiran ku melayang... asik teringt kan kata2 dari nya..."AF".. beliau yg sudah hampir 3 bulan menetap di ipoh atas urusan kerja senyap sunyi.. aku tambah risau kerana tiada kabaran untuk ku disini...

sehingga lah pada pertengahan bulan lepas beliau menghubungi ku semula... bersyukur daku kehadrat ilahi kerana membawa kembali sahabat ku yg ku rindui.. beliau memberikan aku no telefon nya yg baru disamping beliau menceritakan kepada aku akan perkembangannya baik tentang hidup mahupun cinta hati nya... malangnya beliau telah putus dengan cinta nya yg aku juga kenal gerangan org itu... aku agak kaget kerana setahu aku hubungan mereka intim dan telah smpai ke pengetahuan ibu bapa masing2... tetapi setelah diceritakan barulah aku mengerti.... dan tidak aku jangka...mereka putus kerana hasad dengaki dan fitnah org...."B" jikalau kau baca artikel ini etoi harap "b" fikirkan lah ape yg terjadi itu bukan lah niat "AF"... "AF" telah difitnah oleh rakan kita sendiri... fikirkan la "b"....

selepas dari itu aku agak sibuk dengan kerja ku..sehingga lah beberapa hari lepas dimana aku dikejutkan dengan sms dari "AF" sendiri yang beliau mungkin xkan lama lagi di dunia ini.....

ya allah.. langit seolah runtuh... persekitaran seakan berputar.. aku jadi keliru... adakah aku bermimpi atau "AF" mahu bergurau.. "AF" ni bukan ble pakai... suke berseloroh...tpi bila aku fikirkan kembali....aku tergamam... aku tanyakan kepada nya "ape ko ckp ni"... "AF" membalas....







aku skrg takut sgt..coz hri 2..aku xcident moto.. truk la jugak.."b" pon tau.... n doc buat x-ray kt kepala aku n baru aku tahu...selama ni yg selalu aku sakit kepala smpai rasa nk mati tu..rupanya ada darah beku kt kepala aku...kalau aku xjatuh moto aritu myb smpai skrg aku xtahu..so risiko die ko tau kan kalau darah tu pecah aku jadi ape n kalau nk buang pon doc kate chances hanya 50-50.. aku takut sgt etoi.. skrg aku dah xble nk ceria mcm dlu..aku give up.mayb masa aku akan sampai xlama lagi....





boleh korg bayangkan ape yg ada dlam hati pikiran aku skrg??? kalau korg jadi aku ape korg akan balas pada sms sorg sahabat yg sedang dalam keadaaan ini??

ya seperti semua org akan buat aku hanya membalas dengan memberikan kata2 semangat kepada dia aku minta die berdoa dan berusaha melawan sakit dan perasaan takutnya itu.... tapi seperti yang aku jangka mmg aku xmampu... "AF" yang aku kenal adalah org yg sangat berdikari..segalanya dia lakukan sendiri sejak dibangku sekolah lgi... dia kuat merantau xhirau kan apa pon...tetapi setelah apa yg terjadi buat dia jadi sgt lemah.. takut dan tidak boleh menerima kenyataan ini... bagaimana aku boleh menasihatinya.. umpama dari sekeras2 besi... kini dia telah lebur.. semakin aku menasihatinya semakin aku terluka dan semakin beliau tidak selesa.... aku cuba tarik perhatianya kepada benda2 yg kami suke dan pengalaman2 kami yg seronok tetapi dia akan tarik kembali perasaan itu.... aku jadi buntu. apa cara patut aku lakukan bagi membantu rakan ku ini.....? aku syg kan dia... tetapi apa daya ku... aku hanya insan biasa yg hanya mampu berdoa... agar kau selamat... aku juga risau kan sikap nya... beliau dikatakan asik bersendiri dan tidak bercampor dengan org lain.... aku cuba memujuk nya memberikan alamat nya. aku bercadang untuk pergi menziarahi nya tetapi bila difikirkan aku sebenarnya tidak punya masa tetapi akan aku cari masa untuk nya....

beliau membalas..







aku skrg kt ******..****** ipoh..entah la toi..skrg life aku dh teruk gile..aku dh berenti keje..fmly aku pon aku x call n cari.. biarlah.. toi......ko rasa2 kan mati tu sakit x?




sekali lgi aku diuji dengan soalan yg aku xpernah tahu apakah jawapannya....
ya allah aku hanya mampu berserah kepada mu.... selamatkan lah kawan ku itu..tiada daya lagi bagi aku untuk meratapi akan kesusahan yang ditanggung oleh sabahat ku itu.... ku mohon supaya dipermudahkan segala urusan keatas nya ya allah...

Saturday, August 8, 2009

my B'day.. hehe best


aku teruja betul harini.. heh nak tau kenape????

sbb kalau ikutkan entry sebelum ni aku sedey je.. ye la sape x sedey..

dihari yg sgt penuh makna.. HARI LAHIR KU...

tpi aku sakit terlantar 2 hari kt umah... sorg2 lak tu mak ayah aku gi jb..adik2 semua fly blajo...

pastu ntah la nape tah org2 yang aku harapkan wish awal xwish.. gli la aku down.... tpi pada yg wish awal aku ucapkan tQVM fren:) hehehe...

eh eh,,, entry ni aku nk kongsi tntang smbutan besday aku kt tmpat keje.. hehe tQ to Pn.Nurul, Kak Liza, Khairul, Najmie, Wafie, dan Kecik..... dan Pada megat partner besday aku... heh tQ to all.... best sgt.. walaupon time tu masih lgi xsehat tpi sonok sgt... ayam yg ku makan xde rasa pape..hehe tpi syukran.. aku lupe snap gmbo ahadiah dorg kasi.. aku dpt sepasang kain baju kurung.. hehe aku akan anto gi tmpah.. selamat lepas dah aku baju raya sepasang.. hehe n megat katanya dpt kemaja... hehe tQ tQ tQ to all.. syg korg..warga kerja GiatMara Segambut yg sgt2 best hehe

Friday, August 7, 2009

org kate mencegah lebih baik dari merawat....



waaaa......

org kate mencegah lebih baik dari merawat.... itu istilah aku untuk H1N1....

tpi hakikat nyer setelah aku demam yg teruk aku mmg perlu memakai mask ini.. kerana kadar imunisasi ku yang lemah serta antibodi ku yg kejap naik kejap turun kestabilan nya... itu membuat kan aku rasa amat takut....

kenalan ku telah mengalami pengalaman ini... dimana adik lelakinya telah disahkan positif H1N1 dan kini masih lagi di kuarantin di hospital.

pengalam nya itu di kongsikan kepada kami sebagai penduan dan pedoman dan kini aku speard kan kepada semua pula bagi menyampaikan kepada umum.


High risk infection to person yg smooking, has atshma, children, pregnant woman

Beginner stage
Batuk, selsema, demam, sakit tekak, bila terbesin bunyi tak kuat...

Second Stage
Susah bernafas, simtom macam asthma but not asthma, at this stage if you touch the person, or breath in the same room 80% boleh kena...masa ni kena kuarantin...at hospital. Masalahnya sekarang dah ramai yg kena.. hospital tak cukup katil & bilik kuarantin...Bila u pengsan macam nak mati baru dia org admitted.macam kes adik I.

Critical
Lung infection. Bila X ray we can see the virus covered the lung. Like my brother case. Very scary bila tengok x ray tu. At this stage u need oksigen with highest level, Strongest antivral..very high drug. At least 7 days oksigen kena bagi. % to recover depend to age, imune badan u. That's why kalau baby atau budak2 susah nak kata...normally die. My brother hari ni genap 8 hari..still need oksigen. Kesian dia. Masa tahap critical tu tercungap2 dia bernafas, sampai menangis..Sampai satu tahap dia berguling atas simen sbb dah tak tahan...sampai dia give up ..sampai dia blh cakap lebih baik Allah ambik nyawa dia...Itu lelaki tu..imagine kalau pompuan atau budak2. We all cuma blh tengok dia dari cermin...tak blh masuk dlm bilik kuarantin...Dr & nurse aje boleh masuh...siap pakai baju plastik. To support him, what we did bagi sms, bagi dia alquran biar dia baca so that dia tenang, bagi tasbih biar dia zikir ingat Allah & bagi Air yasin...Alhamdulillah pastu dia ok sikit.Ada hikmahnya...All the family member unite to support my brother fighting the virus.



Masalahnya hospital swasta tak terima H1N1 case, sekarang ni semua depend hospital kerajaan yg most of the doctors still young . The oldest dr in my brother ward was 28 years. All the Otai dah pergi private. Lepas tu plak this is the first time to treat H1N1 patient. At the same time dr bz with other case as well...1 doktor 5 patient...kat gov hospital...kesian dr2 tu...berhempas pulas nak selamatkan patient. I appreciate them, mmg very appreciate dia org jaga adik i dgn baik sekali..So far hospital Ampang is the best goverment hospital yg i jumpa..very efficient.Very quick action ..Even senior dia org dah pergi private & they don't have much experience , dia org tetap work hard give the best treatment to the patients..sampai tak balik rumah...tidor kat hospital.

Rasa nak peluk & cium dia org sebab selamatkan adik I...

DMU tak best lah lepas nie....sunyi sepi. Take care & be careful with H1N1. Virus tu very strong...sape kena...memang suffer nak recover...No vaksin..cuma ada antiviral & our mental warrior to fight them.


Very genius virus..Can hide in our body...difficult to detect. Only can detect thru swap which the cost is 1K above. Unable detected in blood as well.


When they start action...Can kill the person if the body imune does not strong. For those have baby atau anak2, U & ur family do not go to crowded place, better wear mask when u outside from home. The vaksin will come to Msia in Nov-Dec. So far yg I nampak..hanya lelaki dewasa can fight the virus...woman might be 70% , children most probably will die.

Wednesday, August 5, 2009

Bayi di buang tepi sungai hancur dimakan biawak

Beberapa orang pekerja sebuah kilang pemprosesan makanan, Ocean Fresh Sdn. Bhd. pada mulanya ternampak sebungkus beg plastik sampah di tepi Sungai Kuantan dekat Kampung Peramu, di sini petang kelmarin tetapi mereka tidak mengendahkannya.

Sangkaan mereka ialah bungkusan yang sudah mula mengeluarkan bau busuk itu mungkin ada bangkai ayam atau itik.

Namun, ia memerlukan 'kerja' seekor biawak untuk membuktikan mereka salah.






Pada kira-kira pukul 11 pagi semalam, beberapa pekerja termasuk Pengurus Pemasaran Produk kilang itu, Teresa Tng tidak akan dapat melupakan peristiwa melihat sendiri biawak itu membaham isi bungkusan tersebut yang rupa-rupanya mayat bayi.

"Kami pada mulanya menyangka dalam bungkusan itu ada bangkai itik atau ayam.

"Pagi tadi (semalam), kami lihat seekor biawak sebesar betis sedang selongkar beg plastik itu dan terperanjat apabila lihat benda yang dimakannya adalah mayat bayi,'' jelas Teresa ketika ditemui di tempat kejadian semalam.

Perbuatan keji pihak yang membuang bayi tidak berdosa itu menyebabkan mayat tersebut cuma tinggal kepala dan tangan kanan manakala bahagian tubuh yang lain sudah diratah biawak tersebut

Monday, August 3, 2009

my 25th Birthday


hapy birthday to me..... haha... the best birthday ever.. hahaha

no body care.. no body's home.. sick alone.. do they know? do they care? hahaha.. poor poor me.... hehe

but pada siapa yg concern n wish pada ku tQVM.... hanya kalian yg mengambil berat... terima kasih..... akan ku kenang sehingga ku menutup mata... tQ tQ tQ.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 - Born With Nothing | Death With Everything - is proudly copied by herself..hahaha :D
Visit her at Friendster and also Myspace