Tuesday, October 4, 2011

Dear You

Malam ni aku xboleh tidur.... aku xpaham kenapa... tapi sekarang aku sedar mengapa mata ku begitu liat nk lelap... rupanya Allah nk aku sedar akan 1 kebenaran dan pengakuan ikhlas seorang kawan.....

You............ Aku rindu padamu
You............ Maafkan Aku
You............ Aku perlukan kamu
You............ Kau lah Sahabat sejati ku
You............ Jangan buat aku menunggu
You............ Jangan kau membisu lagi
You............ Ketahuilah aku sepi tanpamu
You............ Syurga ku Indah tapi .....
You............ 

hei.... berapa banyak YOU daaaa..... tapi tetibe aku teringat kan lirik lahu ELLA - SIMBIOSIS...


Pagi yang indah iniTersenyum sendiriCiak-miak burung di luar jendelaSeakan memanggil namamu
Jika ku punya mataNun di atas angkasaKan ku tengok dikau
Setiap ketikaDi mana saja kau beradaWalau di mana pun dikau beradaBerjalan atas bumi yang tua
Akan ku turut sertaBagaikan udaraSimbiosis di antara kita
 Aku tak pandai mengarang puisiTidak ku pandai bermadah berseniSatu kalimah yang ku seikhlas tahuHanyalah ku RINDU padamu


Aku rasa sesuai untuk ko YOU...... hahaha.... Cuma bukan feeling like loving couple la.. but loving frend...... my best fren.... :D

1 comments:

hestyrezyuda said...

hhahaha... nasib tak nyanyi... yu..yu.. ai..ai...ai.. mn nk boleh tahu... alif ba ta ..a.b.c.. ntah ap lagik tah aku lupa dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 - Born With Nothing | Death With Everything - is proudly copied by herself..hahaha :D
Visit her at Friendster and also Myspace