Wednesday, August 12, 2009

SABAR LAH WAHAI SAHABAT KU (PART 3)

saidatul_etoi (10:49:21 PM): salam AF :
AF (10:49:39 PM): WASALAM
saidatul_etoi (10:50:02 PM): pekabo?
saidatul_etoi (10:50:09 PM): pekabo mike?
AF (10:50:32 PM): aku mcm ni lah baru pasmkn ubat..untuk sambung nyawa
saidatul_etoi (10:51:10 PM): AF :d
saidatul_etoi (10:51:16 PM): argy kim salam
saidatul_etoi (10:51:23 PM): abg kodok
saidatul_etoi (10:51:26 PM): nurul
AF (10:51:29 PM): wasalam.....
saidatul_etoi (10:51:33 PM): hmm ramai gak la
saidatul_etoi (10:51:38 PM): aku lupe name
saidatul_etoi (10:51:43 PM): dorg kim salam ko
AF (10:51:57 PM): aku sedih lah aku sebak gile..
AF (10:52:16 PM): aku lau masuk room pun tak tahu aku nak wat pe just duk tepi tgk je..
AF (10:52:26 PM): nape nasib aku mcm ni ye?
AF (10:52:41 PM): hari dah nk dekat puase..
AF (10:52:55 PM): entah sempat tak aku nak raya tahun ni....
saidatul_etoi (10:53:21 PM): AF
saidatul_etoi (10:53:25 PM): insyallah
saidatul_etoi (10:54:03 PM): AF
AF (10:54:05 PM): entah lah toi...
saidatul_etoi (10:54:09 PM): ko xnak balik ke?
saidatul_etoi (10:54:14 PM): balik nk:d
saidatul_etoi (10:54:21 PM): semua nk jumpe ko
saidatul_etoi (10:54:22 PM): hmmm
saidatul_etoi (10:54:49 PM): hmmm ape lak xsempat AF
saidatul_etoi (10:54:51 PM): insyallah
saidatul_etoi (10:54:53 PM): sempat punyer
AF (10:54:54 PM): aku terus terang aku ckp..aku bukan mintak simpati ngan korang..just aku nak mintak maaf aku takut ape2 jadi kat aku nnt
saidatul_etoi (10:55:28 PM): eh ko jg salah faham AF
saidatul_etoi (10:55:35 PM): aku faham
saidatul_etoi (10:55:47 PM): aku pon bukan menabur simpati pada ko
saidatul_etoi (10:55:52 PM): cume aku sebagai kawan
saidatul_etoi (10:56:03 PM): aku rasa aku perlu buat begini
saidatul_etoi (10:56:06 PM): maaf
saidatul_etoi (10:56:11 PM): pasal salah
saidatul_etoi (10:56:17 PM): ko xde salah pape pon AF
saidatul_etoi (10:56:29 PM): aku rasa kawan2 yg lain juga beranggapan mcm tu
saidatul_etoi (10:56:35 PM): semua syg kan ko
saidatul_etoi (10:56:47 PM): xtimbul soal hanya sekadar simpati atau xpe
AF (10:57:19 PM): entah lah toi...aku dah tak de kehidupan dah skung...aku just leh tggu jee
saidatul_etoi (10:57:27 PM): AF
saidatul_etoi (10:57:31 PM): aku bertanya ble?
saidatul_etoi (10:57:43 PM): sejauh mana sebenarnya tahap kesihatan ko?
saidatul_etoi (10:57:46 PM): aku risau
saidatul_etoi (10:57:56 PM): tpi aku rasa
saidatul_etoi (10:58:03 PM): walau macam mana pon tahap nya
saidatul_etoi (10:58:07 PM): ko kne kuat AF
saidatul_etoi (10:58:11 PM): ko xble lemah cmni
saidatul_etoi (10:58:16 PM): nnt makan diri ko
saidatul_etoi (10:58:33 PM): pada aku
saidatul_etoi (10:58:39 PM): kata2 org dulu tu betul...
saidatul_etoi (10:58:48 PM): selagi nyawa dikandung badan.....
saidatul_etoi (10:59:06 PM): ko xble menyerah cmtu je AF
saidatul_etoi (10:59:11 PM): mksud aku
saidatul_etoi (10:59:17 PM): ko kne semangat
saidatul_etoi (10:59:34 PM): ini takdir hidup ko.. jadi ko la yg kene mencorakkannyer
saidatul_etoi (10:59:48 PM): aku faham ko masih xble nk terima semua ni kan
saidatul_etoi (11:00:01 PM): aku pon dpt byg kan jika disituasi ko
saidatul_etoi (11:00:09 PM): aku juga mungkin bat perkara sama...
saidatul_etoi (11:00:11 PM): cuma...
saidatul_etoi (11:00:20 PM): x ke ko akan rasa rugi nnt?
AF (11:00:29 PM): aku muda lagi..aku sehat..kenpa..jdi mcm ni??
AF (11:00:33 PM): kenapa?
saidatul_etoi (11:00:39 PM): AF
saidatul_etoi (11:00:42 PM): mengucap AF
saidatul_etoi (11:00:44 PM): mengucap
AF (11:00:45 PM): aku rasa tuhan tak adil..tak adil sgt
saidatul_etoi (11:00:50 PM): AF
saidatul_etoi (11:00:54 PM): istigfar AF
saidatul_etoi (11:01:08 PM): jgn persoal kan apa yg diberi kepada kita AF
saidatul_etoi (11:01:13 PM): istigfar
saidatul_etoi (11:01:16 PM): sabar AF
saidatul_etoi (11:01:18 PM): sabar
AF (11:01:19 PM): kenapa perlu aku kenpa?
saidatul_etoi (11:01:30 PM): sabar la AF
saidatul_etoi (11:01:35 PM): itu ujian untuk ko
saidatul_etoi (11:01:47 PM): insyallah ada ganjaran nya disana nnt AF
saidatul_etoi (11:01:51 PM): sabar la AF
saidatul_etoi (11:02:15 PM): kalau bukan dgn cara yg begini kita semua akn pergi kan AF
saidatul_etoi (11:02:20 PM): sabar la AF ...
saidatul_etoi (11:02:26 PM): tuhan bukan xadil
saidatul_etoi (11:02:30 PM): tpi tuhan syg kan ko
saidatul_etoi (11:02:40 PM): jgn persoal kan begitu AF
AF (11:03:06 PM): tiap2 hari aku nagis.....aku dah tak kuat lgi.....aku dah tak aDE AIR MATA LGI SKUNG NI....
saidatul_etoi (11:03:42 PM): AF ...
AF (11:03:49 PM): PERMULAAN ALAM BARU AKU AKAN MULA BILA2 MASA JE........
saidatul_etoi (11:04:00 PM): banyak kan la bersujud pada Nya AF
saidatul_etoi (11:04:01 PM): AF
saidatul_etoi (11:04:07 PM): hati ko xtenang AF
saidatul_etoi (11:04:11 PM): aku faham
saidatul_etoi (11:04:20 PM): ko jgn salah kan allah AF
AF (11:04:48 PM): aku sedih lah...nape nasib aku mcm ni??
saidatul_etoi (11:05:47 PM): AF .... ko ingt x 1st time kite jumpe :d
saidatul_etoi (11:05:56 PM): masa tu aku amik ko kite nk gi mane ek?
saidatul_etoi (11:06:05 PM): gi opis aku kan :D
saidatul_etoi (11:06:21 PM): tolong aku angkut barang ek aku nk tukau opis kan =))
saidatul_etoi (11:06:28 PM): cam pencuri kita time tu
saidatul_etoi (11:06:30 PM): kan....
AF (11:06:51 PM): toi plz lah jng ingat benda tu semua..aku sedih..aku tak dapt lupa.tu semua..
AF (11:06:59 PM): toi ape aku patut buat/
AF (11:07:05 PM): aku tak nak mati
saidatul_etoi (11:07:37 PM): sabar la AF
saidatul_etoi (11:07:51 PM): ko xkan mati
saidatul_etoi (11:07:54 PM): insyallah
saidatul_etoi (11:08:01 PM): tpi ko kne la kuat semnagta
saidatul_etoi (11:08:07 PM): ko kne la bangun dan lawan
saidatul_etoi (11:08:12 PM): jgn mengalah macam ni
AF (11:08:22 PM): ko leh jamin aku aku tak mati
saidatul_etoi (11:08:25 PM): ko masih ade masa lgi kan..
AF (11:08:32 PM): aku dah byk baca
saidatul_etoi (11:08:57 PM): ajal maut di tangan tuhan AF tpi kite sebagai hambar perlu sedar...
AF (11:09:02 PM): 99.9% penyakit yg aku hadapi ni..semua nye mati...
AF (11:09:07 PM): so aku pun same kan?
saidatul_etoi (11:09:21 PM): aku rasa x
saidatul_etoi (11:09:35 PM): sbb mungkin allah letakkan ko diakalnagn yg 0.01% tu
saidatul_etoi (11:09:39 PM): mana tahu kan?
saidatul_etoi (11:09:47 PM): tpi klu ko terus mcm ni
saidatul_etoi (11:09:59 PM): mmg la ko akan tergolong dalam golongan yg 99.9% tu
saidatul_etoi (11:10:10 PM): ko xcube lawan penyakit dan juga perasaaan ko
saidatul_etoi (11:10:14 PM): AF .. aku rayu AF
AF (11:10:17 PM): aku tak leh terima lah toi..
saidatul_etoi (11:10:22 PM): kuatkan la semangat ko AF
saidatul_etoi (11:10:26 PM): tolong la AF ...
saidatul_etoi (11:10:36 PM): ko kne blajar terima AF
saidatul_etoi (11:10:40 PM): mmg perkara ni perit tuk ko
saidatul_etoi (11:10:52 PM): tpi nila hakikat nya
saidatul_etoi (11:11:09 PM): ALLAH dah tentukan setiap manusia punya jalan yg berbeza cuma
saidatul_etoi (11:11:11 PM): untung nya ko
saidatul_etoi (11:11:15 PM): ko tahu apa sakit ko
saidatul_etoi (11:11:23 PM): ko tahu ape akan jadi yg ke depan
saidatul_etoi (11:11:28 PM): AF maaf aku ckp fa
saidatul_etoi (11:11:33 PM): ko kne terima....
saidatul_etoi (11:11:37 PM): ini ketentuannya
saidatul_etoi (11:12:10 PM): berdoa dan tawakal
saidatul_etoi (11:12:18 PM): insyallah allah tu maha mendengar AF
saidatul_etoi (11:12:25 PM): allah xkejam
saidatul_etoi (11:12:28 PM): insyallah
saidatul_etoi (11:12:59 PM): kite mmg diharuskan takut pada kematian....tpi kematian itu kita tidak boleh elak...
AF (11:13:05 PM): sorry lah aku buat ko fikir same ape yg aku hadapi ni...ape2 pun tq..aku tak nak ko fikir pasal aku k..
saidatul_etoi (11:13:08 PM): tpi penyakit yg akan menyebab kan kematian itu
saidatul_etoi (11:13:12 PM): kita boleh lawan kan
saidatul_etoi (11:13:31 PM): AF
saidatul_etoi (11:13:36 PM): AF
saidatul_etoi (11:13:38 PM): AF
saidatul_etoi (11:13:40 PM): jawab aku AF
saidatul_etoi (11:13:46 PM): AF
saidatul_etoi (11:13:55 PM): sape aku pada ko?
saidatul_etoi (11:14:11 PM): aku ni siapa pada ko?
saidatul_etoi (11:14:14 PM): tolong jawab
saidatul_etoi (11:14:38 PM): ko xnak jawab xpe.. biar aku jawab...
saidatul_etoi (11:14:55 PM): AKU ANGGAP KO SAHABAT AKU DUNIA AKHIRAT AF
saidatul_etoi (11:15:03 PM): maka nya masalah ko adalah masalah aku
AF (11:15:14 PM): tapi aku tak nak korang sedih pasal aku..
saidatul_etoi (11:15:29 PM): ni bukan soal sedih atau tidak....
saidatul_etoi (11:15:57 PM): sedih aku sbb aku xmampu pulih kan ko sedih aku sbb aku xdpt nk bangkit kan ko.. sedih aku sbb aku xmampu berada dekat dengn ko
saidatul_etoi (11:16:06 PM): ko xsalah pape pada aku.. lagsung xsalah...
saidatul_etoi (11:16:20 PM): kalau ko btoi xnak kami sedey
saidatul_etoi (11:16:22 PM): bangun la AF
saidatul_etoi (11:16:34 PM): aku rindu ko AF ,,,
saidatul_etoi (11:16:42 PM): aku xde kawan nk luahkan ape yg aku rasa.. ko selalu dgr pasal hal itu ...sape nak bantai si ejal tu kalau ko camni? ko kate ko nak jaga aku...
saidatul_etoi (11:17:11 PM): ko tau x
saidatul_etoi (11:17:47 PM): melarikan diri
saidatul_etoi (11:17:57 PM): cm ni lgi buat org yg syg kan ko sedey
saidatul_etoi (11:18:08 PM): sbb kami xdpt bantu ko dikala ko lemah mcm ni
saidatul_etoi (11:18:16 PM): jgn la lari lgi AF ,,,
saidatul_etoi (11:18:19 PM): balik la....
AF (11:18:19 PM): aku tak cukup kuat toi..
AF (11:18:24 PM): aku dah cuba..
saidatul_etoi (11:18:28 PM): aku tau ko mampu
saidatul_etoi (11:18:31 PM): belum
saidatul_etoi (11:18:38 PM): ko belum cuba betul...
saidatul_etoi (11:18:48 PM): dalam cuba ko masih ada ragu dan takut
saidatul_etoi (11:18:51 PM): tu sbb ko xble
saidatul_etoi (11:18:55 PM): lwan AF lawan
saidatul_etoi (11:19:04 PM): xde sape lgi yg boleh tolong ko selain diri ko sendiri
saidatul_etoi (11:19:06 PM): xde.....
saidatul_etoi (11:19:15 PM): aku hanya boleh berceloteh cmni
saidatul_etoi (11:19:22 PM): tpi hakikat ko yg perlu kuat
saidatul_etoi (11:19:27 PM): dan aku tau ko mampu
saidatul_etoi (11:19:32 PM): ingt ni
AF (11:19:35 PM): toi kple aku sakit ni...aku nak baring jup..ape2 pun tq k
AF (11:19:42 PM): aku sakit sgt ni
saidatul_etoi (11:19:45 PM): allah xkan uji manusia tu kalau bukan pada tahap kemampuan nya
saidatul_etoi (11:19:52 PM): ok ok
saidatul_etoi (11:19:55 PM): maaf ek
AF (11:20:06 PM): ape2 pun nt aku msg ko
saidatul_etoi (11:20:11 PM): ok
saidatul_etoi (11:20:14 PM): jaga diri k
AF (11:20:17 PM): tq k..
saidatul_etoi (11:20:18 PM): jnji ngn aku k
AF (11:20:19 PM): salam
saidatul_etoi (11:20:19 PM): ok
saidatul_etoi (11:20:21 PM): salam
saidatul_etoi (11:20:26 PM): wasalam
AF (11:20:36 PM): doa kan aku masih bernafas utk hari esok k
saidatul_etoi (11:20:45 PM): sentiasa AF sentiasa
saidatul_etoi (11:20:59 PM): xpernah lekang dari mulut dan hati aku mendoakan ko
saidatul_etoi (11:21:10 PM): segala yg terbaik tuk ko AF
saidatul_etoi (11:21:13 PM): rehat la k

2 comments:

suezensuzanna said...

hurm.....af skt ape toi??takpelah..aku doakan dia smoga kuat menghadapi dugaan.....

r341 10v3 said...

-mati tu pasti...hidup kita Insya-Allah...pe pon AF i hope sgt awk kuat =| n balik jumpa family...
klu awk rsa ujian ini teruk bg awk, ade yg ag teruk ujiannya...org yg diberi ujian oleh Allah merupakan org yg Dia syg...ujian yg diberikan olehNya xkan diberi klu Dia rasa kite xmampu hadapinya...sm0ga awk redha..n moga awk tau..kwn2 awk kat sni sentiasa syg kat awk n doakan ygy terbaik dlm hidup awk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 - Born With Nothing | Death With Everything - is proudly copied by herself..hahaha :D
Visit her at Friendster and also Myspace