Wednesday, August 12, 2009

SABAR LAH SABAHAT KU~ PART 2

hari ni pula...sedng aku khusyuk nk wat keje yg xsiap gi opis tdi... kedengaran ada org BUZZ ym aku..... bermula la sekali lagi peperangna emosi ku ini...


AF(10:08:20 PM): salam bz kew??
AF(10:10:03 PM): sorry lah kacau ko...
AF(10:10:06 PM): bz ye...
AF(10:10:17 PM): k lah see u soon
saidatul_etoi (10:10:27 PM): AF
saidatul_etoi (10:10:29 PM): AF
saidatul_etoi (10:10:33 PM): sorry aku bz skit
saidatul_etoi (10:10:34 PM): tdi
saidatul_etoi (10:10:35 PM): faaa
saidatul_etoi (10:10:37 PM): sorry
saidatul_etoi (10:10:38 PM): :((
AF(10:10:47 PM): tak de ape lah.....
AF(10:10:56 PM): aku paham lah...
saidatul_etoi (10:10:59 PM): ai AF :d
saidatul_etoi (10:11:04 PM): watpe tu :->
saidatul_etoi (10:11:07 PM): huhU~
saidatul_etoi (10:11:14 PM): klu ko ade sini aku dah ajak ko kuar makan dah
saidatul_etoi (10:11:17 PM): aku blom makan
saidatul_etoi (10:11:18 PM): :(
saidatul_etoi (10:11:19 PM): lapa
saidatul_etoi (10:11:20 PM): :
AF(10:11:39 PM): aku ngah tgk ape yg perlu aku wat seblum mati...[-(
saidatul_etoi (10:11:54 PM): AF....:-w
saidatul_etoi (10:11:59 PM): kan aku dah kate...
saidatul_etoi (10:12:02 PM): [-(
saidatul_etoi (10:12:05 PM): hmmm ok ok
saidatul_etoi (10:12:11 PM): ape yg ko dpt?
AF(10:12:41 PM): emmm byak kan bertaubat n ingat tuhan lah...
AF(10:12:44 PM): emmm
AF(10:12:50 PM): mcm bisa lah
AF(10:13:03 PM): aku mmg tol2 dah give up la...
saidatul_etoi (10:13:20 PM): mmg ko xnak cube cara lain utk nk sembuhkan ke AF
saidatul_etoi (10:13:23 PM): :
saidatul_etoi (10:13:33 PM): kan masih ade chance walaupon 50
saidatul_etoi (10:13:36 PM): kan :
saidatul_etoi (10:13:40 PM): aku tnyer je
AF(10:13:47 PM): yup...
saidatul_etoi (10:13:49 PM): kot kot2 ko cube dlu :
saidatul_etoi (10:14:01 PM): atleast ko mencube kan :
saidatul_etoi (10:14:05 PM): tu pndangan aku
saidatul_etoi (10:14:13 PM): ajal maut ditangan allah AF
AF(10:14:13 PM): tapi aku skung tak leh terima kenyataan lah...
AF(10:14:23 PM): aku tertekan sgt
saidatul_etoi (10:14:30 PM): ko yg beriya2 ni tau2 esok lusa ade mukjizat nyer elok lak dah
saidatul_etoi (10:14:33 PM): aku lak yg pgi
saidatul_etoi (10:14:34 PM): [-(
AF(10:14:42 PM): aku rasa baik aku biar kan n terus mcm ni
saidatul_etoi (10:14:49 PM): aku paham AF
saidatul_etoi (10:14:54 PM): sape yg ble terima kenyataan ni
saidatul_etoi (10:14:59 PM): elok2 sehat mude lagi
saidatul_etoi (10:15:02 PM): tau2 jdi cmni
saidatul_etoi (10:15:04 PM): mmg la AF
saidatul_etoi (10:15:14 PM): tu bahagian ko
saidatul_etoi (10:15:19 PM): dugaan utk ko
saidatul_etoi (10:15:24 PM): tpi aku nmpak
saidatul_etoi (10:15:31 PM): ko dah menyerah sebelum berlawan
saidatul_etoi (10:15:38 PM): tuhan tu uji kita ade had nyer
saidatul_etoi (10:15:46 PM): ko xble menyerah camtu je
saidatul_etoi (10:15:58 PM): kalau ko hanya menyerah je dosa pon dpt tau
AF(10:16:02 PM): tadi aku tgk blog ko..korang ade wat lepak Santai kan??KAT PD??
saidatul_etoi (10:16:04 PM): sbb ko xberjuang
AF(10:16:09 PM): SEBAK AKU WEI.....
AF(10:16:16 PM): SEBAK GILE NI...
saidatul_etoi (10:16:21 PM): AF:(
AF(10:16:23 PM): :((
saidatul_etoi (10:16:32 PM): aku mintak maaf aku xinvite ko
saidatul_etoi (10:16:36 PM): tpi haikat nyer
saidatul_etoi (10:16:40 PM): tu utk semua kite2
saidatul_etoi (10:16:45 PM): mmg aku harap korg dpt join
saidatul_etoi (10:16:53 PM): tu sbb aku xde invite personaly
saidatul_etoi (10:17:02 PM): meh la AF join kite meh :
saidatul_etoi (10:17:08 PM): aku paham ape ko rasa
saidatul_etoi (10:17:17 PM): dengan kadan ko ngn budak room n sakit ko
saidatul_etoi (10:17:23 PM): tpi xsalah ko lupe kan kejap
saidatul_etoi (10:17:30 PM): sbb ramai lgi yg lain yg syg kan ko
saidatul_etoi (10:17:37 PM): maaf ek ku cite perkara ni ngn amim
saidatul_etoi (10:17:44 PM): kami sedey gile
saidatul_etoi (10:17:48 PM): ingt la bro
saidatul_etoi (10:17:51 PM): kami syg kan ko
saidatul_etoi (10:18:00 PM): xkesah la org nk ckp ape ngn ko
saidatul_etoi (10:18:02 PM): :(
AF(10:18:31 PM): TAK pe aku cuma rasa..entah dapat tak aku jumpa korang lagi
AF(10:18:53 PM): aku inagt aku tak nak cite nagan korang semua..
AF(10:19:13 PM): tpai entah mybe aku patut mintak maaf dlu kat korg kan?
saidatul_etoi (10:19:36 PM): kalau la ko tahu
saidatul_etoi (10:19:50 PM): betapa alu rasa kosong n pelik n rindu kt ko AF
saidatul_etoi (10:19:53 PM): ko ilang camtu je
saidatul_etoi (10:20:06 PM): aku hilang kawan nk ajak kuar nk cite sedey aku n ngadu2
saidatul_etoi (10:20:16 PM): mmg la ko kne muncul balik
saidatul_etoi (10:20:26 PM): sbb kalau ko hialgn trus aku mmg xkan maafkan ko
AF(10:20:26 PM): syes aku ckap toi lau ko tgk aku skung aku dah tak mcm ko jumpa aku dlu...
saidatul_etoi (10:20:28 PM): :((
AF(10:20:36 PM): skung aku pendiam gle..
AF(10:20:46 PM): aku dah tak pandai berkawan..
saidatul_etoi (10:21:12 PM): ko jgn camtu AF
saidatul_etoi (10:21:23 PM): ok skrg ni aku akan berterus terang ngn ko
saidatul_etoi (10:21:36 PM): ko ckp ko xmau cube kan cara lain utk perubatan kan
saidatul_etoi (10:21:46 PM): so.... ko nk diri ko akhir camtu je?
saidatul_etoi (10:21:50 PM): aku paham fa ko sedey
saidatul_etoi (10:21:54 PM): tpi ko kne lawan fa
saidatul_etoi (10:21:57 PM): sekurng2 nyer
saidatul_etoi (10:22:04 PM): ko tau bile n bagaimana jalan ko
saidatul_etoi (10:22:07 PM): cam kami ni
saidatul_etoi (10:22:12 PM): ntah esok lusa
saidatul_etoi (10:22:17 PM): tobat pon blom
saidatul_etoi (10:22:23 PM): tpi itu xjadi masalahnyer
saidatul_etoi (10:22:24 PM): masalahnyer
saidatul_etoi (10:22:29 PM): ko jdi pendiam
saidatul_etoi (10:22:36 PM): ko hialgn semua rkan2 ko
saidatul_etoi (10:22:45 PM): ko nk ke semua nyer berakhir camni?
saidatul_etoi (10:22:54 PM): AF pada aku biar kite pergi
saidatul_etoi (10:22:59 PM): membawa seribu kepuasan
saidatul_etoi (10:23:07 PM): ko buat ape yg ko rsa ko penah nk buat
saidatul_etoi (10:23:14 PM): ko berdamping dengan semua kwan2 ko
saidatul_etoi (10:23:40 PM): aku tahu payah utk ko berhadapan dengan semua ni
saidatul_etoi (10:23:44 PM): aku mmg hanya ble cko
saidatul_etoi (10:23:47 PM): yg tanggung nyer ko
saidatul_etoi (10:23:52 PM): tpi itu la pndangan aku
saidatul_etoi (10:23:59 PM): xkan la ko nk pergi dengan cara camni
saidatul_etoi (10:24:04 PM): sorg n sunyi?
saidatul_etoi (10:24:09 PM): pkir la AF
saidatul_etoi (10:24:13 PM): koa de kawan2
AF(10:24:21 PM): .aku faham ape yg ko nk ckap kan...skung ni aku cuma ingat mati jee...
saidatul_etoi (10:24:22 PM): ko ade family
saidatul_etoi (10:25:27 PM): kta mmg diharuskan mengingti mati
saidatul_etoi (10:25:31 PM): tpi xberarti
saidatul_etoi (10:25:39 PM): ko kne lupekan dunia ni
saidatul_etoi (10:25:49 PM): sabar la sahabat ku
saidatul_etoi (10:25:56 PM): dugaan allah ni tiak kita duga
saidatul_etoi (10:25:59 PM): :((
saidatul_etoi (10:26:08 PM): sabar la AF
saidatul_etoi (10:26:14 PM): byk2 istigfar ek
saidatul_etoi (10:26:30 PM): berdoa pada dia moga2 die permudah kan segala urusan AF
saidatul_etoi (10:26:31 PM): k
AF(10:26:35 PM): lau ko nak tahu...semlam aku mimpi...aku duduk kat bwah satu pokok besar..n sebelah aku tu sungai besar........n seberang sungai tu ade semua org yg pernah aku kenal...aku sedih..dia org hanye leh melambai jee masa tu.....ape semua tu toi??ape semua tu???
saidatul_etoi (10:26:37 PM): byk2 ingt allah
AF(10:27:56 PM): nnti tolong sampaikan salam aku kat amim k..n "BY"..aku pun tak tahu kabar berita diaorg.....
saidatul_etoi (10:27:58 PM): semua tu hanya mimpi barang kali AF.. otak ko sedang berkecamuk...
AF(10:28:12 PM): aku mtk maaf ngan "BY" byk2 ckp ngan dia..
saidatul_etoi (10:28:21 PM): insyallah
saidatul_etoi (10:28:28 PM): "BY" pon isnayallah ade nnt
saidatul_etoi (10:28:49 PM): AF
saidatul_etoi (10:28:53 PM): jom la jumpe kawan2 nk
saidatul_etoi (10:28:54 PM): :d
saidatul_etoi (10:28:58 PM): ek
saidatul_etoi (10:29:06 PM): ko dtg sekali ek :d
saidatul_etoi (10:29:12 PM): bila lgi nk lepak same lgi
saidatul_etoi (10:29:14 PM): aku rindu kt ko
saidatul_etoi (10:29:17 PM): semua rindu kt ko
saidatul_etoi (10:29:24 PM): persetan kan ape yg pernah terjadi ek
saidatul_etoi (10:29:27 PM): ek AF ek
AF(10:29:58 PM): aku tak janji..aku pun tak berapa sehat..kple aku pun selau sakit2
AF(10:30:14 PM): ubat jee lah tempat aku hilangkan rase sakit...
saidatul_etoi (10:30:24 PM): ko xnak balik ke AF?
saidatul_etoi (10:30:29 PM): mak ayah ko?
AF(10:30:41 PM): tak nak lah...aku rase tenang aku kat sini..
AF(10:30:49 PM): sbb tak sorang kenal aku
AF(10:31:02 PM): lau aku mati pun dia org tak leh sedih..
AF(10:31:11 PM): aku tak nak ko pun sedih k..
saidatul_etoi (10:32:00 PM): ko tau x
saidatul_etoi (10:32:07 PM): skrg ni aku ckp terus terang k
saidatul_etoi (10:32:16 PM): ko tau betapa hancur hati aku ni
saidatul_etoi (10:32:20 PM): bile tau ko sakit camni
saidatul_etoi (10:32:26 PM): n berperangai camni AF
saidatul_etoi (10:32:30 PM): aku paham ko terseksa
saidatul_etoi (10:32:41 PM): ko sakit tpi xberanti ko ble hukum kami camni
saidatul_etoi (10:32:42 PM): AF
saidatul_etoi (10:32:48 PM): kami yg sayang kan ko ni
saidatul_etoi (10:32:55 PM): mahu sentiasa ade dekat ngn ko AF
AF(10:33:01 PM): bodoh kan aku cite kat ko..lau aku terus senyap jee kan tak pe..
saidatul_etoi (10:33:01 PM): ingt la fa mak ayah ko AF
AF(10:33:08 PM): tapim aku perlu mintak maaf
AF(10:33:16 PM): tlg lah faham aku..
AF(10:33:21 PM): aku mi ntak maaf
saidatul_etoi (10:33:25 PM): aku xkan maafkan ko kalau ko berahsia ngn aku pasal hal ni
saidatul_etoi (10:33:34 PM): aku bersyukur ko
AF(10:33:36 PM): aku janji tak kang ganagu hidup korang lagi
saidatul_etoi (10:33:39 PM): AF
saidatul_etoi (10:33:41 PM): AF
saidatul_etoi (10:33:51 PM): maaf kan aku jika aku tersalah kata
saidatul_etoi (10:33:53 PM): AF............
saidatul_etoi (10:33:58 PM): ya allah AF
saidatul_etoi (10:34:06 PM): allahuakbar fakry
saidatul_etoi (10:34:10 PM): subhanallah
saidatul_etoi (10:34:12 PM): :((
saidatul_etoi (10:34:18 PM): ya allah AF
saidatul_etoi (10:34:22 PM): tolong la AF
saidatul_etoi (10:34:31 PM): ketahui lah ko xpenah ade dosa ngn aku
saidatul_etoi (10:34:42 PM): aku hrap ko kuat AF
saidatul_etoi (10:34:54 PM): jgn cepat mengalah AF
saidatul_etoi (10:35:03 PM): allah syg ko tu sbb allah uji ko camtu AF
saidatul_etoi (10:35:06 PM): tolong AF
saidatul_etoi (10:35:07 PM): kuat
saidatul_etoi (10:35:08 PM): kuat
saidatul_etoi (10:35:14 PM): aku tau ko ble lawan
saidatul_etoi (10:35:22 PM): ajal maut ditangan tuhan AF
saidatul_etoi (10:35:28 PM): sabar la sahabat ku sabar
saidatul_etoi (10:35:36 PM): AF aku mohon maaf AF
saidatul_etoi (10:35:39 PM): aku mohon maaf
saidatul_etoi (10:35:43 PM): ya allah...



kesilapan ketara yg aku lakukan.... aku memarahi org yg dalam ketakutan hanya kerana dia terlalu takut.... ya allah aku tiada daya untuk menenang kan nya.. bantu lah aku untuk membangkit kan kembali semangat nya........sesungguh nya terlalu ramai yg syg padanya.... aku tidak mahu dia mengakhiri semua nya ini dengan cara begini..bantu hambamu ini ya allah..

2 comments:

Nabila said...

:(
sian kawan ko...
harap2 dia tabah & tak mudah menyerah kalah..

Anonymous said...

erm...sabar kak..tlg sampai kan salam die..sempat kenal die waktu adoq gune phone org utk call die..wlupon tak pernah bersua muka tapi hati ni rasa sebak n sedih...org doakan moga2 ade pelung utk die lg...org akn usahakan sesuatu..:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 - Born With Nothing | Death With Everything - is proudly copied by herself..hahaha :D
Visit her at Friendster and also Myspace