Tuesday, July 21, 2009

note RM50

hmmm.... korg dah tgk belum duit 50 yang baru....??? kalau dah xpe la sbb aku belum tgk n suddnt tdi masa nk bankin duit cdt crd aku kt bank islam.... hahaha aku withdraw skit kuar la note 50 yg baru ni.... hahaha,..... sgt ka teruja aku tayang kt mmbe aku yg sorg ni teman au gi bank ni... hehe die pon mintak sekeping wat tukau kate nyer.....

hmmm...lame gak aku belek duit tu... xckup dari bank

bawak smpai ke rumah... hahaha....

then baru aku pasan.....


semakin hari duit kite ni makin xcantik corak nyer pada aku....

cube korg amati.... tpi xtau la kalau pndangan korg lain.. tpi aku tgk.....

duit kite dah can note mata wang indonesia pon ade....n sekali lgi pndang cam korea punyer duit pon ade....

n....

lastly tdi aku nmpak can voucher J.J pon ade,,,,, adoiyai... sama ade aku yg dah pening2 atau pon duit tu mmg dah xlawa mane cm duit kite yg lame tu.... hmmm....

ke aku ni xsupportive? hmmm no la,, aku support la org nk kuar kan barang baru but,,,,,,

xnmpak cantik lebih dari yg sebelum pon... hmmm....






ape komen korg?


3 comments:

EN.ROBOT said...

hehe,.,.aku ade sekeping yg mase 1st batch dlu,,.,.pastu stop jap, nih da kuar blk,,. nmpak cam meriah je warne die,,.,. ckp2 org sbb nk sukar kan proses cetak duet palsu,.,sbb tu design pon kaler macm2,.,.hehe, ntah la,.,.~

suezensuzanna said...

uhuh....ari tuh ader org gune duit tuh..tp org kat kedai tuh x trime..ntah pape je

sometime sometime sometimes said...

tu la pasal sue.. tdi pon aku baru balik dri kedai dobi.... ble lak dekat 10 minit die intibiu aku pasal duit ni... die kate dah ble gune ke ble caye ke macam2 lgi.. siot je.. buang mase aku btoi.. dah kajaan wat sure la ble gune ape daaaa isk isk isk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 - Born With Nothing | Death With Everything - is proudly copied by herself..hahaha :D
Visit her at Friendster and also Myspace