Friday, March 13, 2009

Proud to B mySELF




entri kalini xde ape pon yang aku nk perkatakan atau isukan..
cume aku dah lame xupdate blog ni...
& xsanggup rasanya nk tgk blog aku antara bottom 5 kt list korg..
haha..
jdi aku bangkit kan rasa yang meluap2 dalam diri aku wat masa ini...
hhaha ianya aialah... :

Proud to B mySELF


is dat ok semua dgn kenyataan itu.. wakaka....

4 comments:

FiQ OnLinE said...

Takde arr, Malas nak duduk lama2, Nanti orang tak suka pulak! Lagi pun Tengah Siapkan Soalan pada para peserta Pertandingan Blog! Esok kena PUBLISH Tugasan Pertama Mereka!


FIQ ONLINE
http://www.fiq-life.blogspot.com

hestyrezyuda said...

toi ni gambau bila lak nih???

sometime sometime sometimes said...

gambau? wakaka.. terserlah melake nye kikI~

Anonymous said...

Cam nak terbang jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 - Born With Nothing | Death With Everything - is proudly copied by herself..hahaha :D
Visit her at Friendster and also Myspace