Saturday, January 3, 2009

Ummiku Sayang

setiap malam cam biase aku melayan kan room melake!2.. semenjak aku xde keje ni... room ym ni la tmpat aku habiskan mase... bermule dari kl1 n skrg melake 2...

d'll sgt supportive... hehe best..jatuh hati aku rasa dengan layanan dorg.. buat aku rase xkesorangan setiap mase.. walaupun aku masih sedar yang masalah aku masih belum selesai...hmmm masalah~~~ ahh keep ikut aku.. kenape ek? hmm persoalan yg asik bermain dibenak fikiran.. tpi klu xde prob cemane lak agaknyer idup aku ek???,,, hmm xpe la.. ikut je la prob oi haaha

aku nk cite pasal semalam ni... xde g special sgt pon selame arini.. cume semalam... semalam ye semalam.. sebelum subuh 3hb jan 2009.. lingkungan pkol 4.50.. ade seseorg tu PM aku.. n story punya story.. die kasi aku lagu dari "mawardah - ummiku sayang" ... ya allah... rase cam nk pengsan.. haha ni la lagu yg aku gile2 suke.. sejak aku tadika lagi.. aku cari lagu ni dah berpuluh tahun.. akhirnyer aku ketemu.. huhu~ seharian aku spin lagu tu je.. huhu~ bestnyer.......... walaupun demam.. aku ttp semangat :D hehe...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


dan korg tau.. aku pasang lagu tu kasi kt mama aku.. hehe aku nyanyikan tuk die cam aku nyanyi mase contest nasyid tabika aku dlu.. nangis mama aku.. huhu~ :( ampun mama.. ngah cume nak kuah kan rasa hati yang bahawa se nye... kalau mama xde.. ngah xmampu lagi hidup dalam dunia ni....segalanya hanya untuk mama.. u r my precious for entire life... love u mama.. sangat2... :( muuaaah... lgi 3 hari besday mama.. ape suprise tuk mama ek?? hmm any idea

come xcaye lagu ni best.. meh dengar ngn aku... :D

1 comments:

darah.mayat said...

:((

rasa rindu lak kat mak orang..

:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 - Born With Nothing | Death With Everything - is proudly copied by herself..hahaha :D
Visit her at Friendster and also Myspace